"Beramallah kamu untuk duniamu seolah-olah kamu akan hidup selama-lamanya, dan beramallah kamu untuk Akhiratmu, seolah-olah kamu akan mati esok"
چاريله كبنرن دڠن جالن برفيكير،جاڠنله اندا سڤرتي اورڠ بوتا يڠ مڠيكوت تونتونن اورڠ. كراڬوان ايتله يڠ داڤت مڽمڤأيكن كڤد كبنرن، سسياڤا يڠ تيدق راڬو،مك دي تيدق برفيكير، سسياڤا يڠ تيدق برفيكير مك دي تيدق وسڤادا. بارڠ سياڤا يڠ تيدق وسڤادا مك دي تتڤ بوتا دان ترسست. رينوڠيله واهاي انسان

DeNgaN MeNgInGaTi AllaH HaTiKaN TeNaNg...




Pengikut

Isnin, 8 September 2014


BERDIRI DI ATAS BAKAT SENDIRI




Namaku rosenyda @nydasrikandimuda, Seorang hamba Allah yang sedang bertatih dalam penulisan. Saya mungkin masih belum dapat mencapai tahap penulis yang baik, tapi in shaa Allah, moga Allah memberikan hidayah kepada saya untuk mencapainya kerana redhaNya.

Semoga penulisan saya tidak akan hanya tersekat dalam alam penulisan semata-mata, bahkan di alam realiti tetap mampu menjadi satu model kepada ummat.

Saya tak rasa gembira jika pembaca membaca penulisan saya, kemudian dia rasa seronok-seronok, tanpa membawa apa-apa daripada penulisan saya ke dalam kehidupannya. 

Moga saya menjadi penulis yang mampu menjadi contoh penulis yang istiqomah. Istiqomah dalam penulisannya. Istiqomah pula dalam menjaga peribadinya dalam menjadi qudwah kepada ummah.

Mohon maaf andai terdapat kekurangan dan kekasaran bahasa dalam penulisan. Semoga Allah meredhai segala amalan kita untuk mencari rahmatNya.

P/s : Penulis adalah yang membina ideologi ummah, memimpin pemikiran ummah. Penulis yang berjaya, adalah penulis yang penulisannya mampu memberikan kesan kepada kehidupan manusia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails